dissabte, 3 de maig del 2014

Més sodalicious...

Aquest layout l'he fet avui. He utilitzat la nova col·lecció de papers sodalicious, aquesta vegada convinat amb altres tons. Últimament no sortia del groc i el negre...

 Tinc unes fotos precioses que vaig fer amb la meva familia al  Nadal i les vaig treient poc a poc en diferents treballs...
Per començar aquest Layout he utilitzat una plantilla de la Teresa collins amb un rodet de fotografies... li he posat gesso i ho he assecat. A sobre he pintat amb un gelato vermell i li he afegit aigua amb un spray. Amb el dit ho he escampat i després he tornat a posar a sobre la plantilla. Aleshores es passa per sobre una tovalloleta humida i... voilà! queda aquest efecte desgastat i amb relleu que m'encanta.


Els segells que he fet servir són també de la teresa Collins i les enganxines de cors i XOXO de la col·lecció Plus One de la amy Tangerine.
A sota de la paraula Family he fet servir aquarel·les i les he deixat regalimar.

 Espero que us agradi!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada