dimarts, 10 de juny del 2014

Tu i jo...connectats

Avui, el Francesc i jo hem estat d'aniversari i li vaig preparar un mini per aquesta ocasió especial.
L'he titulat: "Tu i jo, sempre connectats". Us ensenyaré algunes de les pàgines que hi ha dins...


Per la portada he fet servir aquarel·les líquides i unes enganxines de la col·lecció Wonderful de la Teresa Collins. La meva amiga Sónia, de Somia en colors,  m'ha tallat unes lletres amb la cameo...


També he afegit cartolines amb frases de Mr Wonderful i un segell pel final del mini.
Els papers són de la col·lecció Wonderful de la Teresa collins  i també he posat fulls blancs per aquarel·la.




Per alguns dels fons he utilitzat neoclors II. Estic fent proves i m'agraden molt!


Les enganxines, són de la nova col·lecció de la Heidi Swap.



I el final , amb una frase de Mr Wonderful, sempre perfectes.
Espero que us hagi agradat!





1 comentari: